اخذ سند زمین پنج شهرک صنعتی در آذربایجان شرقی

اخذ سند زمین پنج شهرک صنعتی در آذربایجان شرقی

 

 احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک، سند مادر و تفکیکی زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی در هادیشهر، فاز توسعه شهید سلیمی، سنگ شهر، کلیبر و دوزدوزان به مساحت ۶۸۸ هکتار اخذ شد.

 

سید مرتضی نیرومند اسکویی در نشست با معاونان این شرکت افزود: این اقدام در راستای پیشبرد اهداف شرکت شهرک های صنعتی استان شرقی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتگران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام شد.

 

وی گفت: در این راستا سند مادر شهرک هادیشهر ۱۵۰هکتار، سند مادر شهرک سلیمی و سنگ شهر ۴۷۵هکتار، سند تفکیکی کلیبر ۵۰هکتار و سند تفکیکی ناحیه دوزدوزان۱۳هکتار به نام شرکت شهرک‌های صنعتی استان اخذ شد.

 

نیرومند اسکویی با اشاره به ضرورت صدور سند تفکیکی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اظهار کرد: برداشت موانع ترهین زمین واحدهای تولیدی صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی به عنوان وثیقه تسهیلات از مهمترین دغدغه های واحدهای تولیدی است که با اخذ سند تفکیکی این مشکل برطرف می شود.

 

شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی، در سال ۱۳۶۳ متعاقب مصوبه قانونی و تصویب مجلس شورای اسلامی تاسیس و به شکل مدون و گسترده فعالیت خود را در منطقه شمال غرب کشور آغاز کرد.

 

۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دولتی در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۳ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و سه مورد نیز در مرحله مکان‌یابی است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید