کد خبر: 360615
۰
۰
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری گتوند: مطالبه‌گری باعث توسعه می‌شود

به گزارش ایرنا حسین اسدی پور یکشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تبریک روز خبرنگار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار افزود: مطالبه گری یک اصل مهم است و اگر نباشد قطعا توسعه‌ای در شهرستان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: انتظار داریم علاوه بر پیگیری مطالبات مردم، اقداماتی که نظام در گذشته انجام داده به اطلاع مردم رسانده شود.

سرپرست فرمانداری گتوند با بیان اینکه رسانه قدمتی بسیار طولانی دارد و از بدو تولد انسانها بوجود آمده است، گفت: آثاری که بر روی سنگ‌ها، پوست حیوانات و برگ درختان نوشته‌ شده‌اند، همه رسانه بودند.

وی رسانه را مهم، راهگشا و آگاهی بخش خواند و افزود: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و باید هم عملکرد و پیام مسئولان به مردم و هم مطالبات مردم به مسئولان را منتقل کنند.

اسدی‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان‌ گتوند اظهارداشت: تمام زیرساخت‌ها در شهرستان گتوند فراهم بوده و اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است که خبرنگاران باید این اقدامات را به اطلاع مردم برسانند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گتوند نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: علت تاخیر در برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی بود که به پیشنهاد فرماندار گتوند در این روز برگزار شد.

حمید بهداروندی افزود: خبرنگاران زبان و صدای مردم هستند که ریزبینانه مشکلات مردم را انتقال می‌دهند و تاثیر نتیجه حضور میدانی و پیگیری دغدغه‌های مردم از سوی خبرنگاران در جامعه محسوس است.

وی با تاکید بر اینکه باید دغدغه‌های معیشتی و مشکلات خبرنگاران درنظرگرفته شود، ادامه داد: مشکلات و مسائل خبرنگاران با پیگیری‌های وزارتخانه و اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی خوزستان با تشکیل خانه مطبوعات در حال پیگیری است.

بهداروندی بیان کرد: خبرنگاران شهرستان‌گتوند برای پیگیری امور خود در عضو خانه مطبوعات شوند. 

خبرنگاران شهرستان گتوند در این آیین مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند.

به گزارش ایرنا، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را به همین مناسبت، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد. امسال روز خبرنگار با عاشورای حسینی همزمان شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید