کد خبر: 360620
۰
۰
نسخه چاپی

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک کشف شد

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عبدلی افزود: ماموران پلیس شهربابک در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و اطلاع واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان یزد، با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام افرادی در زمینه قاچاق سوخت از استان های مرکزی به مناطق جنوبی و در نهایت خروج آن ها از کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران شهربابک با تکمیل اقدامات اطلاعاتی خود، از ورود دو دستگاه تانکر حمل سوخت از سمت محور شهربابک مطلع و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهربابک تصریح کرد: در ادامه ماموران پلیس با استقرار در محور ترانزیتی شهربابک - بندرعباس طی دو عملیات، دو دستگاه تانکر را متوقف و در بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق  به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال که با بارنامه روغن صنعتی از اصفهان به صورت غیرمجاز بارگیری و از طریق محور ترانزیتی یزد- شهربابک به مقصد بندر عباس در حال انتقال بود را کشف کردند.

سرهنگ عبدلی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی، بیان کرد: خروج غیرمجاز فرآورده های سوختی از کشور موجب وارد آمدن ضرر و زیان های بی شماری به عرصه های تولید، رفاه عمومی، اشتغال و دیگر زمینه ها می شود از این رو پلیس با جدیت با این مورد برخورد می کند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید