کد خبر: 360624
۰
۰
نسخه چاپی

شهدا بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار سید قاسم قریشی شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت قیام خونین ۲۳ مرداد ۵۷ و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۵۷۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان تنکابن افزود: در شرایطی که دنیا بین دو مکتب مارکسیسم لنینیسم و لیبرال دموکراسی تقسیم شده بود ، انقلاب اسلامی ظهور کرد تا خاری بر چشم مستکبران عالم باشد.
وی اظهار داشت: دشمنی استکبار جهانی از همان آغاز انقلاب اسلامی شروع شد و تاکنون نیز ادامه دارد اما به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام تمامی توطئه های آنها نقش بر آب شده است.
قریشی بر توجه ویژه به جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون به فضل الهی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که باید به مردم گفته شود تا آنها بیش از پیش به انقلاب و آرمان های آن پایبند باشند.
وی خاطرنشان کرد: در دوران ننگین پهلوی کشور با کمبود امکانات در بسیاری از بخش ها مواجه بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از عقب ماندگی ها با وجود جنگ تحمیلی و تحریم ها جبران شد.
به گفته جانشین مسئول سازمان بسیج مستضعفان کشور ، ارتقای سیستم بهداشت و درمان ، افزایش امید به زندگی ، احداث پایشگاه های بزرگ ، پیشرفت در حوزه هوا و فضا بخشی از اقداماتی است که صورت گرفته است.
سردار قریشی تصریح کرد:امروز صنایع دفاعی کشور در بالاترین آمادگی قرار دارد و این درحالی است که در دوران پهلوی کشور در این حوزه با مشکلات زیادی همراه بود.
وی افزود: امروز دشمنان این مرز و بوم را هزاران دورتر از مرزهای خودمان زمین گیر کرده ایم و آنها توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارند.
قریشی بیان داشت : امروز موشک های نقطه زن سپاه به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده و آنها توان مقابله با آن را ندارند.
وی یادآور شد: متاسفانه مشکلات اقتصادی و معیشتی نگذاشته تا کام مردم با این اقدامات شیرین شود و امیدواریم مسئولان در راستای رفع مشکلات اقدامات موثرتری بردارند.

در این آیین همچنین حاج ابوذر روحی خالق اثر ماندگار سلام فرمانده به مداحی و نوحه سرایی پرداخت.

۲۳ مرداد ۵۷ مصادف  با قیام مردم تنکابن علیه رژیم ستم شاهی است که مردم این شهرستان پس از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع علیه رژیم ستم شاهی قیام کردند که متاسفانه در این حادثه سه تن از اهالی این منطقه به نام های سید احمد تلاتری ، سید ابراهیم کربلایی و منصور مسلمی به شهادت رسیدند.
شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید