کد خبر: 360626
۰
۰
نسخه چاپی

دانشجویان کم برخوردار پیام نور همدان هزینه تحصیل پرداخت نمی‌کنند

به گزارش ایرنا، علی حسین محمد ظاهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: چند خیر و حامی مالی اقدام به راه اندازی بنیاد حامیان دانشجویان بی بضاعت در پیام نور کرده و هزینه مورد نیاز برای تحصیل این قشر از دانشجویان را پرداخت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور حمایت مالی از دانشجویان، برای هر ترم تسهیلات بانکی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به دانشجویان مقطع کارشناسی و ۲ میلیون و۶۰۰ هزار تومانی به دانشجویان کارشناسی ارشد پرداخت می شود.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز همدان ادامه داد: همچنین تسهیلاتی برای دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد خمینی(ره)، بنیاد شهید و بهزیستی برای تحصیل در این دانشگاه پیش بینی شده است. 

محمد ظاهری گفت: دانشجویان پیام نور محدودیتی برای تحصیل همزمان در ۲ دانشگاه را ندارند همچنین دانشجویی که در دانشگاه پیام نور دیگر استان ها پذیرش و قبول شده می تواند از ترم نخست تا دریافت مدرک به عنوان مهمان در همدان تحصیل کنند.

وی با بیان اینکه فضای فیزیکی پیام نور همدان به ۵۲۰ هزار متر مربع می رسد اظهار داشت: پیام نور دارای ۶۸ دستگاه ساختمان آموزشی به وسعت ۸۵ هزار متر مربع است که سرانه فضای آموزشی به نسبت دانشجو ۸.۷ متر مربع و سرانه فضای سبز به ازای هر دانشجوی پیام نور همدان ۵۰ متر مربع است.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز همدان ادامه داد: هشت هزار و ۱۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و یک هزار و ۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور همدان مشغول به تحصیل هستند. 

ظاهری گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان از ۶۶ شرکت موجود در استان چهار شرکت دانش بنیان متعلق به دانشگاه پیام نور همدان است. 

وی اضافه کرد: علاوه بر چهار شرکت دانش بنیان موجود، ۲ هسته فناور نیز در این دانشگاه فعال است همچنین چهار شرکت متقاضی دانش بنیانی و چهار شرکت متقاضی شرکت خلاق هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید