کد خبر: 360638
۰
۰
نسخه چاپی

ساخت ۲۶۰ واحد برای مددجویان ایلام با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل امداد استان ایلام روز یکشنبه در این آیین با اشاره به اینکه رفع مشکل مسکن خانواده های مددجو از اولویت های مهم این نهاد است، افزود: امسال با همکاری کمیته امداد، بنیادمسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه، بیش از ۲۶۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان استان ساخته می شود.

رضا طاهری افزود: علاوه بر ساخت این تعداد واحد، تعمیرات کلی و جزیی مسکن، ساخت حمام و سرویس های بهداشتی ، گازکشی و پرداخت اجازه مسکن از دیگر خدمات امداد به نیازمندان استان در زمینه مسکن و سرپناه خواهد بود. 

 مدیرکل بنیاد مسکن ایلام نیز در این آیین گفت: ساخت مسکن برای نیازمندان از خدمات ماندگاری است که کمیته امداد و بنیاد مسکن هر ساله افتخار انجام آن را در کارنامه خود دارند و ما همچنان آماده همکاری با این نهاد هستیم.

حبیب اله محبی افزود: تلاش ما این است در راستای ساخت مسکن برای خانواده های مددجو در مناطق روستایی استان، مشکل تهیه زمین برای این خانواده ها برطرف شود.

گفتنی است همکاری و هم افزایی در زمینه ایجاد و تأمین سرپناه برای قشر محروم، کمک به تعمیر، تکمیل و رهن منزل اقشار نیازمند و فراهم نمودن کمک بلاعوض تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال برای کمک به رهن و اجاره منزل برای مددجویان از جمله مفاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید