کد خبر: 360654
۰
۰
نسخه چاپی

چهار طرح آبرسانی هفته دولت در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، محمد فرهاد اظهار داشت: یکی از این پروژه ها، احداث پنج کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتری پلی اتیلن و تجهیز ۲ حلقه چاه جهت تأمین آب به میزان ۱۵ لیتر در ثانیه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به شهر بلبان آباد است.

وی افزود: در شهرستان مریوان حفر و تجهیز چاه شماره ۵۲ نی و چاه مجتمع بیلو با احداث خط انتقال ۲ کیلومتری ۲۵۰ میلمتری اتیلن با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به مریوان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اضافه کرد: در شهرستان بانه ارتقای کیفی تصفیه خانه آب شرب بانه (احداث مخزن تماس ازن ۳۰۰ متر مکعبی و دستگاه تولید و تزریق ازن به میزان سه کیلوگرم در ساعت) و همچنین انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر با انتقال دبی به میزان ۳۵۰ لیتر در ثانیه و احداث بند آب با اعتبار مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به بانه به بهره برداری می‌رسد.

فرهاد ادامه داد: علاوه بر این پروژه ها، شرکت آبفا در طول سال نیز طرح های مختلفی در ۲ بخش آب و فاضلاب در حال اجرا و تکمیل دارد که پس از به پایان رساندن عملیات اجرایی آنها، این پروژه ها نیز در لیست بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر ۵۴۵ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند که ۴۱۰ هزار مشترک آن شهری و ۱۳۵ هزار مشترک نیز روستایی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید