کد خبر: 360659
۰
۰
نسخه چاپی

معاون فرماندار ملایر: وضعیت کرونا در این شهرستان زرد و شکننده است

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «حسین فارسی» روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان ملایر افزود: ملایر به تازگی از وضعیت نارنجی کرونا خارج شده که نیاز است برای بهبود شرایط و رسیدن به وضعیت مطلوب برای مهار ویروس، مردم همچنان نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، حساسیت داشته باشند.

وی تزریق واکسن به ویژه دُز یادآور را یکی از الزامات برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس دانست و اظهار داشت: با توجه به روند صعودی شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر و همچنین فرا رسیدن فصل پاییز، تزریق به موقع واکسن و رعایت دقیق نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک بسیار مهم و ضروری است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون کرونا در سطح این شهرستان فعال‌ است و هیچ گونه محدودیتی برای تزریق واکسن هم نداریم.

و️ی ادامه داد: با توجه به حضوری بودن آموزش در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، مدیران مدارس و دانشگاه‌ها نیز باید نسبت به تست سلامت دانش‌آموزان و واکسیناسیون دانشجویان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

معاون فرماندار ملایر: وضعیت کرونا در این شهرستان زرد و شکننده است

فارسی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط مانور اطلاع‌رسانی و هشدار با هدف افزایش حساسیت مردم نسبت به شیوع ویروس و رعایت موازین بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی در سطح شهرستان ملایر برگزار می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز از بستری ۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهر خبر داد و گفت: شرایط کنونی ایجاب می‌کند مردم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک و تزریق واکسن را جدی بگیرند.

«کریم میرزایی» با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی تعداد بیماران سرپایی مبتلا کرونا نسبت به ماه گذشته در این شهرستان در بیمارستان‌ها و مطب‌های خصوصی، اظهار داشت: در حال حاضر تزریق دُز سوم و دُز یادآور بین جامعه هدف و تزریق واکسن ویژه افراد پنج تا ۱۱ سال در اولویت ما است.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت در خصوص رنگ‌بندی کرونایی، از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، سه شهرستان «نهاوند، فامنین و کبودرآهنگ» در وضعیت قرمز، شهرستان‌های «همدان، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین» در شرایط نارنجی و «بهار و  ملایر» در وضعیت زرد قرار دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید