کد خبر: 360686
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خواستار شد:

تکمیل پازل سلامت با مشارکت خیران و خبرنگاران

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خبرنگاران تکمیل کننده پازل امور خیرین در حوزه سلامت هستند.

تکمیل پازل سلامت با مشارکت خیران و خبرنگاران

سعیدرضا امیرآبادی: گروه خبر – به گزارش اقتصادآینده نیوز مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: مجمع خیرین تامین سلامت، فرد محور نیست و با همیاری خیران می توانیم قئم های استواری در راستای خدمت به جامعه برداریم.

علی اکبر رامجردی در نشست خبری که در بستر فضای مجازی برگزار شد با تبریک روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران، خیران قلم به دست حوزه سلامت هستند و تکمیل کننده پازل امور خیرین در حوزه سلامت به شمار می روند و اگر تلاش آنها نباشد در اعلام نیازها و دستاوردهای خود به مشکل می خوریم.

وی افزود: خبرنگاران، خیران قلم به دست حوزه سلامت هستند و تکمیل کننده پازل امور خیرین در حوزه سلامت به شمار می روند و اگر تلاش آنها نباشد در اعلام نیازها و دستاوردهای خود به مشکل می خوریم.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: 21 سال از فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت گذشته و این مجمع با حضور متعدمین استان در حوزه سلامت و اجتنماعی تشکیل شده و اکنون با حضور بیش از 2 هزار و 500 تن از خیران و کارشناسان و حضور بیش از پنج تن از روسای دانشگاه مختلف فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: مجمع خیرین تامین سلامت، فرد محور نیست و با حضور و نظارت خیران در حال اداره است و همکاری دقیق بین مردم و خیران و سیستم سلامت استان را ایجاد کرده و ابتکاری از استان فارس است که به تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسیده است.

رامجردی اعلام کرد: ایجاد مجمع عالی خیران در حوزه مسکن نیز فعالیت و هماهنگی بین بخشی انجام می شود و برای مددکاری بیماران و حمایت از بیماران نیازمند، شناسایی و اولویت بندی آنها مهم است و البته به اعتبارات زیادی نیاز دارد و مجمع خیران تامین سلامت فارس اقدام به ایجاد موسسه «مهر فاطمه زهرا (س)» ایجاد کرده و سالانه بیش از پنج میلیارد تومان مساعدت قرض الحسنه یا بلاعوض به بیماران نیازمند می دهد.

رامجردی تاکید کرد: حفظ نیات خیران برای مجمع سلامت خیرین فارس بسیار حائز اهمیت است و تفاهم نامه های متعددی در این خصوص سامان دهی می شود و بیش از 2 هزار و 400 تفاهم نامه به ثمر رسیده و 70 پروژه در حال اجرا داریم و خیران در اجرای امور مشارکت دارند.

وی ادامه داد: بیش از 49 میلیارد تومان کمک خیران از ابتدای سال داشته ایم و بیش از یک هزار و 200 بیمار نیازمند مورد حمایت خیران از ابتدای سال قرار گرفته اند و تا کنون 64 پروژه عمرانی در دست اجرا داریم.

رامجردی اضافه کرد: اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام است و هفت پروژه اکنون داریم که نیاز به حمایت بیشتر مردم و تصمیم گیری دولتی دارد و به پروژه بیمارستان «رسول اکرم  (ص)» 15 میلیارد تومان اخیرا تزریق شده و بیمارستان سرطان جنوب در بیمارستان پیوند اعضا در حال اجراست و توسعه بیمارستان کوثر را نیز در دست اجرا داریم.

وی گفت: اقامتگاه همراه بیمار در مجاورت بیمارستان «شهید فقیهی» از پروژه های مهم ماست که هشت ماه در حالت رکود است اما تنها 10 درصد آن باقی مانده که اغلب به وسایل گرمایشی و سرمایشی مربوط می شود که شورای اسلامی و شهرداری شیراز در خصوص آن قول مساعد داده اند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید