کد خبر: 360743
۰
۰
نسخه چاپی

۴۰۰ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است

محمد امین براهویی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

وی میز پینگ پنگ، راکت و توپ ،میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سیستان و بلوچستان افزود: توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای این استان می‌شود.

وی از برتری تیم هفت سنگ سیستان و بلوچستان در رقابت‌های منطقه ۶ کشور که به میزبانی زاهدان در مردادماه جاری برگزار شد خبر داد و افزود: تیم استان بعد از موفقیت در این دوره از رقابت‌ها بزودی به لیگ برتر هفت سنگ کشور اعزام خواهد شد.

به گزارش ایرنا هم‌اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش‌از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید