کد خبر: 360750
۰
۰
نسخه چاپی

۱۲ عنوان برنامه‌ به مناسبت سالروز ورود آزادگان در همدان برگزار می شود

«مجید صفدریان» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عزت، عظمت و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت های مثال زدنی ایثارگران و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جلساتی نیز برای هر چه باشکوه تر شدن برنامه ها تشکیل شده است افزود: دیدار و دلجویی از آزادگان شهرستان های استان با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، مسوولان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و مدیران استانی و شهرستانی در قالب طرح «سپاس» از برنامه های شاخص در این ایام است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری مراسم الماس های درخشان، تمجید و تجلیل از آزادگان در تمامی شهرستان های تابعه خبر داد و تصریح کرد: عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای غریب اسارت و آزادگان متوفی در دستور کار قرار دارد. 

صفدریان اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه در شهرستان ها توسط آزادگان سرافراز و نشست صمیمی با تعدادی از آزادگان در صداو سیمای مرکز همدان  به مناسبت سالروز ورود آزادگان پیش بینی شده است. 

وی از حضور پیام آوران ایثار آزاده در محافل و مساجد و مراکز آموزشی و بازگویی خاطرات دوران اسارت خبر داد و افزود: تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته در دستگاه های دولتی توسط مدیران دستگاه ها صورت می‌گیرد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: تبلیغات محیطی در شهرستان ها با همکاری شهرداری ها از طریق نصب بنر و تراکت در سامانه حمل و نقل شهری انجام می‌شود.

صفدریان مصاحبه رادیویی صدای مرکز همدان با روسای بنیاد شهرستان ها، انعکاس اخبار و رویدادهای این ایام از طریق مطبوعات محلی صدا و سیما ، فضای مجازی و سایت تخصصی نوید شاهد پیش بینی شده است. 

وی از برگزاری اردوهای یک روزه به همین مناسبت برای دانش آموزان و فرزندان آزادگان در شهرستان های تابعه خبر داد و از رزمندگان، ایثارگران خواست که صبر و مقاومت دوران جبهه و اسارت را برای جوانان و نوجوانان روایت کنند تا در میدان جهاد تبیین حقایق برای نسل آینده بازگو شود.

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ روز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن است. 

در حال حاضر ۸۲۴ نفر از آزادگان استان همدان در قید حیات هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید