کد خبر: 360807
۰
۰
نسخه چاپی

حفاظت از سرمایه‌های انسانی و مبارزه با فساد، مهمترین ماموریت کارکنان واحدهای حفاظت اطلاعات است

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری استان مرکزی، افزود: جایگاه کارکنان حفاظت اطلاعات، جایگاه مهمی است و این قشر وظیفه خطیر حفاظت از بیت المال و منابع انسانی و نظارت بر اجرای صحیح عدالت و رضایتمندی مردم را برعهده دارند.

وی اظهار داشت: پیگیری و اجرای سیاست‌های کلی قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه سند تحول و تعالی مورد توجه رییس قوه قضاییه از مهمترین وظایف و اموری است که مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: این سیاست ها با فکر، خلاقیت، تجارب چهل ساله اجرای برنامه های قضایی و انجام کارشناسی های لازم در قالب سند تحول قضایی و مصوبات شورای عالی قضایی تدوین شده و اجرای دقیق آن گره‌گشای مشکلات قضایی کشور است و نظارت بر اجرای درست این سیاست ها در دادگستری استان مرکزی از وظایف خطیر است.

حجت الاسلام موسوی افزود: رسیدگی به حقوق عامه شاید گاهی اوقات به دلیل مشغله بالا و تراکم زیاد کاری روسای حوزه های قضایی و دادستان ها مورد غفلت قرار گیرد و در پی آن به مردم و نظام اسلامی اجحافی روا شود.

وی اظهار داشت: بنابراین با ورود، پیگیری و ارائه راهکارها برای حل این موضوعات می توان شاهد احقاق و احیای حقوق عامه و بیت المال باشیم و از نارضایتی های عمومی جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری چشم بر هیچ خطایی نبندید زیرا چشم بستن بر خطاهای کوچک موجب توسعه خطاها می شود.

حجت الاسلام موسوی افزود: لازم است رویکرد و نگاه کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری نگاه یاری رسان و دست گیرنده باشد و مچ گیرانه و سلبی نباید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: به هیچ وجه حب و بغض شخصی را در مسائل کاری خود دخالت ندهید و حضرت حق را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانید.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید