کد خبر: 360869
۰
۰
نسخه چاپی

تعریف ۸۲۰۰ مصوبه ایجاد اشتغال کوچک توسط بنیاد برکت در فارس

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حسین پور نورعلی با اشاره به فعالیت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه اجتماعی، گفت: همچنین بنیاد ۱۵ خرداد اخیراً به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) الحاق شد و در حوزه سلامت فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: بنیاد احسان از سال ۹۷ عمده فعالیت خود را شروع کرده و در حوزه اجتماعی در سطح خرد فعالیت می‌کند و در بحران‌ها به کمک به نیازمندان می‌شتابد و حوزه توزیع بسته‌های معیشتی را در بر می‌گیرد.

پور نورعلی تاکید کرد: بنیاد برکت حدود هشت هزار و ۲۰۰ مصوبه اشتغال خرد در سطح استان دارد و در حوزه‌های بهزیستی نیز ورود می‌کنیم.

وی ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌ها در اولویت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان است و گروه‌های جهادی در اجرای برنامه‌های این ستاد نقش مهمی دارند و قابل اعتماد بودن، اخلاص و سرعت عمل جبهه‌های جهادی از ویژگی‌های منحصر به فرد آنهاست.

مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در ادامه از اعزام زائر اولی‌ها به کربلای معلی بصورت رایگان از خانه‌های محلات در سطح کلان شهر شیراز خبر داد و بیان کرد: همچنین با همکاری گروه‌های جهادی در محلات محروم ازجمله سلطان آباد و … خدمات دندانپزشکی بصورت رایگان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز پویش مشق احسان ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر در بین اقشار کم بضاعت استان توزیع می‌شود.

این مقام مسئول در استان فارس با اشاره به سیلاب اخیر در مناطق جنوبی استان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحران‌ها در کنار مردم بوده است و خواهد بود، در حادثه سیل اخیر نیز پس از اعلام وقوع سیل، با همکاری گروه‌های جهادی از مناطق سیل‌زده بازدید بعمل آورده شد و بر اساس میزان خسارت به منازل مسکونی، اولویت‌بندی انجام گرفت. در همین راستا امدادها در ۳ مرحله انجام خواهد گرفت در مرحله اول با ارسال اقلام امدادی شامل کف کش و لجن کش، بیل، چمکه، کارواش و اقلام غذایی فوری و آب معدنی به مناطق سیل زده، مرحله دوم با ارسال بسته‌های غذایی و در مرحله سوم تأمین بخشی از اقلام لوازم خانگی آسیب دیده از سیل و دام‌های تلف شده، انجام خواهد گرفت.

پورنورعلی اعلام کرد: طبخ و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

تعریف ۸۲۰۰ مصوبه ایجاد اشتغال کوچک توسط بنیاد برکت در فارس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید