کد خبر: 360915
۰
۰
نسخه چاپی

مجموعه آبگرم معدنی شاهان گرماب فریمان موقتا تعطیل می‌شود

مهدی افتخاری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از این پروژه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازدید ضمن اخذ اظهارات مردم مبنی بر عدم رضایتمندی نسبت به وضعیت بهداشت و خدمات رفاهی بازدیدکنندگان به عینه شاهد وضعیت بسیار اسفناک مجموعه بودیم.

وی ادامه داد: این در حالیست که مردم از اقصی نقاط کشور با توجه به طی مسافت و صرف هزینه های سنگین به این مکان  سفر و تحت تاثیر تبلیغات غیرواقع در زمان حضور متوجه تفاوت بالای خدمات با تبلیغات می‌شوند .

مدیرکل امور حقوقی جمعیت کشور افزود: بنابراین مسوولان اجرایی شهرستان از جمله فرماندار ، دادستان ،مقامات قضایی ،امنیتی ،مدیران ستادی و استانی هلال احمر پس از شور و بررسی جوانب امر و با عنایت به مشاهدات عینی تصمیم گرفتند با توجه به عدم رعایت نکات بهداشتی و امنیتی و بمنظور پیشگیری از انتشار بیماری های واگیر دار بنا به دستور قضایی دادستان استان نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام وبه نحو مقتضی اطلاع رسانی در این زمینه انجام شود .

وی با بیان اینکه این مجموعه تا کنون در قالب قرارداد در اختیار بخش خصوصی گذاشته شده بود،اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به عدم اجرای مفاد قرارداد اجاره، اقدامات لازم را در خصوص فسخ قرارداد و مطالبه ضرر و زیان احتمالی انجام خواهد داد.

آب گرم چشمه شاهان گرماب تنها آب گرم معدنی قابل شرب در کشور است و در بهبود برخی بیماری ها مانند ناراحتی های پوستی، دردهای استخوانی، رماتیسم، مشکلات گوارشی، سرماخوردگی، آکنه، اگزما، آرتریت، سردرد، اعصاب، افسردگی، ناراحتی مفاصل، ماهیچه ها وغیره تاثیرگذار است و نوشیدن آن توصیه می شود. برخی بر این باورند که آب چشمه تاثیر شفابخش دارد و همین امر سبب شده گردشگران و زائران برای بهره مندی از آب چشمه به شاهان گرماب سفر کنند.

آبگرم شاهان گرماب در روستایی به همین نام، به فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید