کد خبر: 360924
۰
۰
نسخه چاپی

مصوبات سفر رییس جمهور به روستای کروچان رودبارجنوب در دست پیگیری است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، احمد احمدپور رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: با توجه به سفر رییس جمهور به منطقه جنوب کرمان و نگاه ویژه به این منطقه همچنین بازدید از روستای کروچان از توابع بخش زهکلوت و بررسی خسارت سیل در این جلسه پیگیری مصوبات مورد بحث قرار گرفت و هرچه سریع تر اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور بحث انتقال آب، رفع خسارت به موتور پمپ ها و زمین های کشاورزی همچنین پروژه کانال خرم و امهال وام های کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

احمدپور اظهار داشت: شهرستان رودبار جنوب با پتانسیل های زیاد می تواند میزبان جشنواره های حنا و کنجد باشد که میتواند معرف خوبی برای نشان دادن ظرفیت های این منطقه و جذب سرمایه گذار باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: آبیاری تحت فشار که در این شهرستان انجام شده از ۱۸ استان کشور بیشتر بوده و این نشان از وسعت این شهرستان دارد و بایستی نگهداری و بروز رسانی از این طرح توسط کشاورزان اهمیت داده شود چون با توجه به تغییر اقلیم و خشکسالی های اخیر با با کم آبی مواجه هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان به کشت قراردادی گندم در شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: اصلاح الگوی کشت در این شهرستان بر اساس تولید محصول نسبت به نیاز آبی و همچنین ارزش ریالی خواهد بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید