کد خبر: 360930
۰
۰
نسخه چاپی

فرمانده سپاه الغدیر یزد: رسانه‌ها در صف مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد و نشست با رییس و خبرنگاران این مجموعه افزود: فعالان رسانه با فعالیت‌های خبری خود در عمل افسران جنگ نرم و برای تحقق جهاد تبیین تلاش دارند.

وی با قدردانی از فعالیت ایرنا  در انعکاس اخبار و گزارشهای سپاه الغدیر و بسیج در استان یزد افزود: جهاد تبیین و بصیرت افزایی آحاد مردم و جوانان موضوع مهمی است که باید با قوت توسط رسانه‌های گروهی پیگیری شود.

این مسئول به توطئه فرهنگی، روانی، تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد که به شدت صورت می‌گیرد و گفت: باید رسانه‌های گروهی با همدلی بر اساس نیاز جامعه برای خنثی کردن اهداف استکبار جهانی بکوشند.

زارع کمالی به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رسانه‌های گروهی باید برای تحقق این بیانیه که برای آینده کشور اهمیت فراوان دارد وظایف خود را بیش از گذشته انجام دهند.

وی بیان کرد: باید کارهایی که نظام اسلامی در ۴۳ سال گذشته در ابعاد مختلف انجام داده درست و دقیق برای مردم و جوانان بیان کنند که موجب جلب اعتماد و امید آفرینی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: رسانه‌ها در صف مقدم جهاد تبیین هستند

فرمانده سپاه الغدیر یزد به فعالیت و همکاری رسانه‌های گروهی با مجموعه بسیج و سپاه به خصوص در سیل اخیر در استان اشاره کرد و تداوم همکاری‌ها را خواستار شد.

در این دیدار همچنین مسئول بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد ضمن قدردانی از ایرنا در پوشش فعالیت های این مجموعه در سطح استان، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را ارائه کرد.

سرهنگ علی‌محمد پارسائیان، ایجاد جبهه رسانه‌ای انقلاب و همچنین تشکیل کادر رسانه در طراز انقلاب اسلامی را جزو برنامه‌های مهم و محوری این مجموعه ذکر کرد.

وی به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و تقویت رسانه‌های مختلف گروهی استان یزد را در بخش‌های مختلف مورد تاکید قرار داد که امسال با قوت ادامه دارد.

همچنین رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در یزد ، به اهداف و ماموریت‌های این مجموعه در انعکاس و اخبار و گزارشات مختلف اشاره و از همکاری بسیج و سپاه قدردانی کرد.

"کاظم شاملو" از تلاش سپاه الغدیر یزد در موضوع‌های مختلف به خصوص در موضوع کرونا و سیل اخیر استان قدردانی کرد و آمادگی ایرنا برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزش رسانه را اعلام کرد.

در پایان با لوح سپاس از همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی ( مرکز یزد ) با سپاه الغدیر یزد، قدردانی به عمل آمد.

            

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید