کد خبر: 360931
۰
۰
نسخه چاپی

شهید همدانی از استوانه‌های مستحکم خط مقاومت درمقابله با استکبار جهانی بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی روز دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان اظهار کرد: شهید همدانی با حضور موثر در میدان های مبارزه با طاغوت، مبارزه با گروهک ها و منافقین، عملیات های پرافتخار دفاع مقدس، خنثی کردن فتنه ۸۸ و دفاع از حرم خوش درخشید و با حضور در این ۵ جبهه در تاریخ ماندگار شد و به حق حبیب سپاه برازنده این شهید پر افتخار است.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه شهید همدانی هیچگاه از جهاد و ایثار دست نکشید و هرکجا مبارزه علیه ظلم و ظالمین بود سردار همدانی حضوری فعال داشت، گفت: حضوری جانانه و خستگی ناپذیر در میدان های جهاد توام با ولایتمداری و معتقد به بسیج مردمی از ویژگی های برجسته شهید همدانی بود.

سرهنگ کریمی افزود: نام و یاد سردار همدانی همواره با عاشورا گره خورده است و ای شهید ولا مقام همواره در پی این بود مکتب اسلام و امام خمینی(ره) را در عمل اجرا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بصیرت و هوشمندی شهید همدانی در مقابله با بحران‌ها، فتنه‌ها و خدمات کم نظیر سردار پارسا شهید حاج حسین همدانی در جبهه‌های حق علیه باطل تابلوی راهنمای نسل‌های امروز و فردای کشور در مصاف با تهدیدات است.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: جسارت اخیر یکی از سران فتنه ۸۸ به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و شهید همدانی بار دیگر موجب شد نام و یاد این شهید و افتخارات و حماسه های آن سردار پرافتخار در جامعه زنده شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید