۱۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان کشف شد

و بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، روز دوشنبه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه خود، از انتقال ۲ محموله مواد مخدر از کشورهای شرقی به سمت مرکز کشور مطلع شدند.

وی اظهار داشت: در کمتر از ۲۴ ساعت در ۲ عملیات ویژه، یکی از نقل و انتقال‌های مواد مخدر را در ورودی شهرستان شهرضا و دیگری را در ورودی شهرستان خور و بیابانک، شناسایی و کشف کردیم.

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر در ورودی شهرضا، یک دستگاه خودروی کامیون حامل گُندله آهن را که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود، متوقف و یک تُن تریاک را که در زیر بار خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی افزود: ماموران همچنین حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بودند، متوقف و در بازرسی از آنها ۴۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار میرحیدری با اشاره به دستگیری پنج سوداگر مرگ در اقدامات صورت گرفته گفت: کشف این حجم از مواد مخدر، نشانگر دقت، مجاهدت و تلاش هوشمندانه ماموران پلیس استان است.

وی، به افراد فریب خورده‌ای که با سوداگری مواد مخدر در راستای اجرای برنامه‌های دشمن قدم برمی‌دارند، هشدار داد و گفت: پلیس نظام جمهوری اسلامی در مقابله با سوداگران مرگ، با شدت و قاطعیت ایستادگی خواهد کرد.

رییس پلیس اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان تمام مسیرها را هوشمند کرده‌ایم و با اشرافیت بر ورودی‌ها نسبت به شناسایی و دستگیری اعضای باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی اقدام می‌کنیم.

در چهار ماهه سالجاری، در مجموع حدود ۱۰ تُن مواد مخدر در استان اصفهان کشف و ضبط شده است.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید