مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده مکتب امام حسین(ع) است

به گزارش خبرنگار خبرنگار ما سردار ایرج مسجدی شامگاه یکشنبه در یادواره سرداران و شهدای مدافع حرم کاشان با اشاره به مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت در مبارزه با شجره خبیثه داعش اظهار داشت: داعش داعیه حکومت بر بخشی عظیمی از سرزمین‌های اسلامی را داشت که خوشبختانه این تفکر و صاحبان آن به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شدند.

وی با بیان اینکه داعش ساخته پرداخته استکبار جهانی بود، ابراز داشت: آنها می‌خواستند با داعش اسلام و آموزه‌های اسلامی را در سطح جهان کمرنگ کنند که خدا مکر آنها را به خودشان بازگرداند.

مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود شهدای مدافع حرم با هر ملیت و نژاد در یک هدف مشترک به شهادت رسیدند، تصریح کرد: از این رو ما قدردان تمامی آنها هستند چرا که دفاع از حریم آل الله و مجاهدت در این راه اجر و پاداش در نزد خداوند متعال دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی داعش جمهوری اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور بود، گفت: اما به لطف تلاش‌های رزمندگان جبهه مقاومت به جای اینکه در مرزها با داعش مبارزه کنیم در سرزمینی دور از مرزهای خودمان با آنها جنگیدیم و داعش را نابود کردیم.

سردار مسجدی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در مبارزه با داعش افزود: شهید سلیمانی نه فقط متعلق به مردم ایران بلکه متعلق به همه مردم و رزمندگان جبهه مقاومت در سرتاسر جهان بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همانند نخ تسبیح عامل وحدت و اتحاد بین رزمندگان جبهه مقاومت در جنگ با تروریست‌های داعشی بود، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های این شهید بزرگوار و نظم بخشیدن به نیروهای بسیج مردمی در عراق هم اکنون ۵۰ تیپ در مشهد الشعبی عراق تشکیل شده است.

مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شناخت مکتب شهید سلیمانی تاکید کرد: مکتب سلیمانی ادامه دهنده مکتب سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است و از این رو لازم است تا شخصیت‌های گوناگون این شهید بزرگوار برای همه مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی در منطقه با تلاش و مجاهدت شهید سلیمانی شکل گرفت، اظهار داشت: آمریکا و رهبران تروریست این کشور بغض و کینه خود را بالاخره با یا اقدام تروریستی به تمام معنا و در تضاد با تمام پروتکل‌های جهانی در فرودگاه بغداد نشان داد و سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

سردار مسجدی با بیان اینکه شهید سلیمانی از خود سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر است، گفت: منطقه خاورمیانه آسایش و امنیت خود را مدیون شهید سلیمانی‌ها، شهید ابومهدی المهندس ها و رزمندگان جبهه مقاومت در تمام کشورهای منطقه است.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید