کد خبر: 360955
۰
۰
نسخه چاپی

۱۶۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های زنجان بستری هستند

مشهود تقیلو  بامداد سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند صعودی موارد مثبت سرپایی کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان سرپایی کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به ۱۶۲ هزارو ۵۲۲ نفر رسیده است که روز گذشته نیز ۱۶۶ مورد مثبت، ثبت شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۹۳۰ کرونایی در استان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند و استان زنجان روز گذشته یک فوتی کرونایی را ثبت کرد.

این مسوول تاکید کرد: هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها متغیر است، هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.

تقیلو خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری و تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به ۱۷۷ هزار و ۲۰۲ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به ۱۴ هزارو ۶۸۰ نفر در استان زنجان رسیده است که ۱۲ هزارو ۶۶۰  نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی و همچنین مشکوک به ۴۰ هزارو ۴۸۲ نفر رسیده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

منبع: https://www.irna.ir/news/84855577/۱۶۱-بیمار-کرونایی-در-بیمارستان-های-زنجان-بستری-هستند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید