کد خبر: 360990
۰
۰
نسخه چاپی

پخت نان در ۷۱ واحد نانوایی زنجان ۲ نوبته شد

ولی الله زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس مصوبات قرارگاه مردمی سازی یارانه‌ها و تاکید استاندار زنجان این واحدهای نانوایی از صبح تا بعدازظهر یکسره به صورت فوق العاده ارائه خدمات می کنند.
به گفته وی، ۴۶ واحد منتخب نانوایی لواش به صورت یکسره از اول صبح تا ساعت ۱۷ بعدازظهر تا اطلاع بعدی به‌ صورت فعال در ۲ شیفت کاری فعالیت می کنند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۲۵ واحد منتخب نانوایی بربری و سنگک نیز، ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح و عصر تا اطلاع بعدی افزایش می دهند.
به گفته زمانی، آردهای تخصیصی به این واحدهای نانوایی فوق العاده است.
 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات استان انجام شده، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می شود.
زمانی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ۷۱ واحد نانوایی بر اساس مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت ۲ نوبت از امروز نان پخت می کنند.
 به گزارش ایرنا، استان زنجان ۶ کارخانه آرد سازی دارد که آرد تولیدی در این مراکز به وسیله شرکتهای حمل و نقل توزیع می‌شود به بیش از یک‌ هزار و ۶۰۰ نانوایی در سطح شهرها و روستاهای استان توزیع می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

منبع: https://www.irna.ir/news/84855700/پخت-نان-در-۷۱-واحد-نانوایی-زنجان-۲-نوبته-شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید