کد خبر: 360997
۰
۰
نسخه چاپی

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان قائمشهر به ۲برابر افزایش یافت

جمال یعقوبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا با بیان اینکه امسال برای اولین بار تسهیلات اشتغالزایی این نهاد علاوه بر مددجویان به افراد نیازمند غیر تحت حمایت هم تعلق می گیرد، افزود: در سال گذشته حدود ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به ۵۱۱ مددجو تحت پوشش پراخت شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به ازای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان و افراد نیازمند غیر تحت حمایت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال تعلق می گیرد، بیان داشت:  نرخ سود این تسهیلات ۴ درصدی و زمان بازپرداخت آن هم هفت ساله است .

یعقوبی با اشاره به این که بعضی از بانک های عامل همکاری خوبی برای پرداخت تسهیلات دارند، ادامه داد: از پنج هزار و ۱۸۰ مددجوی تحت پوشش مستمری بگیر نزدیک به ۸۷۰ خانوار مستاجر هستند،در سال گذشته با مشارکت بسیج سازندگی ساخت ۱۵ واحد مسکونی آغاز شد.

یعقوبی با اعلام این که واحدها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد ، گفت: اگر افرادی زمین یا پروانه ساخت داشته باشند ،نسبت به ساخت واحد مسکونی آنان را در متراژ ۴۵ تا ۵۰ متر، اقدام می کنیم .

وی با بیان اینکه ۱۱۰ بیمار زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند، ادامه داد: در این شهرستان غیر از این بیماران ، ۴۹ بیمار صعب العلاج وجود دارد که علاوه بر کمک این اداره از طریق خیرین هم به آنان کمک می کنیم .

رییس کمیته امداد شهرستان قائمشهر میزان کمک به بیماران صعب العلاج در سال گذشته را حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید