کد خبر: 360999
۰
۰
نسخه چاپی

۳۰ میلیارد تومان برای آسفالت منطقه یک شهرداری همدان اختصاص یافت

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری همدان، «مهرداد خورشیدوند» با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هشت هزار تن عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه یک انجام شده است اظهار داشت:  چهار گروه فینیشری و دستی به صورت همزمان و شبانه روزی در سطح منطقه یک فعال هستند تا نیازهای شهروندان در این حوزه را رفع کنند.

وی افزود: مدیریت شهری شهرداری منطقه یک همدان با اولویت بندی مناسب گروه های فینشری و دستی آسفالت را به مناطقی که تقاضای زیادی از سوی شهروندان برای انجام عملیات آسفالت ریزی وجود دارد اعزام می کند.

سرپرست شهرداری منطقه یک همدان از اجرای عملیات تسطیح، بیس ریزی و آسفالت ریزی به صورت فینیشری خیابان محمدی در بلوار شهید اسلامیان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار متر مربع توسط شهرداری منطقه یک آسفالت ریزی شده است که از اهم این موارد می توان به معابر کوی مدرس، کوی جوادیه، بلوار شهید سلیمانی (بعثت)، بلوار شهید فهمیده، سعیدیه، دره مرادبیگ و پاسداران اشاره کرد.

خورشیدوند با بیان اینکه آسفالت ریزی یکی از خواسته های مهم شهروندان همدانی است افزود: رضایت مردم مهمترین هدف شهرداری منطقه یک از اجرای خدمات است که در این راستا نیازهای شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و همچنین نواحی منطقه یک احصا شده و به صورت متوازن عملیات آسفالت ریزی شبانه روزی انجام شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید