حوادث رانندگی در جاده‌های اصفهان پنج کشته برجا گذاشت

سرهنگ اصغر زارع روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در شرق اصفهان در مسیر جاده فرودگاه بر اثر تصادف یک دستگاه تریلی و یک خودروی سواری ۲ نفر در صحنه جان باختند.

وی اظهار داشت: در این حادثه که  به واژگونی تریلی در مسیر جاده منجر شد، راننده و سرنشین این خودرو  جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان در حال بررسی است.

وی همچنین از حادثه دیگری در شمال استان اصفهان و در آزادراه کاشان- اصفهان خبر داد و گفت: در این حادثه که براثر تصادف ۲ دستگاه تریلی و یک دستگاه پراید رُخ داد سه نفر فوت کردند.

سرهنگ زاع افزود: این حادثه بدلیل ورود یک دستگاه تریلی به مسیر جاده مخالف به وقوع پیوست و منجر به فوت راننده تریلی و ۲ سرنشین تریلی شد.

وی همچنین به مجروح شدن راننده و سرنشین خودروی پراید نیز اشاره کرد و گفت: با حضور نیروهای اورژانس مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه علت این حادثه ورود خودرو از یک باند به باند مخالف بوده است گفت: با وجود اینکه بارها درخواست شده که بدلیل تعدد این اتفاق در آزاد راه کاشان باید تجهیزات گاردریل به جای نیوجرسی در بین دو باند جاده نصب شود ولی تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

بنا به اعلام پزشکی قانونی استان اصفهان، آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ۲۵۵ نفر کشته، ۶،۷ درصد افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید