کد خبر: 361028
۰
۰
نسخه چاپی

والدین دانش آموزان فقط هزینه کتاب و بیمه را به مدرسه پرداخت کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، شاهرخ فرهادی در جلسه ستاد ثبت نام دانش‌آموزان مدارس فارس در شیراز، گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده توسط مراکز نظرسنجی، معلمان از مورد اعتمادترین اقشار جامعه هستند و این سرمایه اجتماعی بسیار بالایی برای فرهنگیان است.

ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع افزود: برخورد مناسب و سعه صدر در تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی اهمیت ویژه ای دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرهادی با اشاره به انجام نظارت همگانی گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی shekayat.medu.ir گزارش‌های خود را برای پیگیری ارسال کنند.

او افزود: اولیا امسال می‌توانند از طریق کدQr که در مکان مناسبی در محل ثبت نام نصب می‌شود، گزارش خود را به اطلاع کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش برسانند.

ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اجرای طرح آدرس هنگام ثبت نام گفت: حتماً باید محل سکونت دانش آموزانی که در محدوده مدرسه است مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: مدارس باید قانونا دارای کارت خوان باشند چراکه تکریم ارباب رجوع، واریز مستقیم هزینه به حساب مدرسه را درپی دارد.

فرهادی عنوان کرد: استان فارس در زمینه پاسخگویی به شکایات در زمره استان‌های برتر کشور است و پاسخگویی به شکایات در این استان بسیار مطلوب است.

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش و پرورش فارس نیز گفت: نحوه ثبت نام دانش اموزان در مدارس از کلیدی ترین قسمت پروژه مهر یا همان فرایند بازگشایی مدارس است.

فرشید قاسمی افزود: ثبت نام مطلوب، نصیب آموزشی برابر، نظارت همگانی بعنوان شعار پروژه مهر امسال انتخاب شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با اشاره به توجه به طرح آدرس در ثبت نام دانش آموزان در مدارس افزود: نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت را اصل و اساس برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس قرار داده شود.

او خاطرنشان کرد: نحوه ثبت نام از کلیدی ترین قسمت پروژه مهر می‌باشد که در صورت انجام صحیح آن، ساماندهی نیروی انسانی، تجهیز مدارس، پوشاک و سرویس‌ها را درپی دارد.

قاسمی با اشاره به تعیین رشته دانش آموزان در دوره دوم متوسطه گفت: مشاورین مدارس در انتخاب نقش آفرینی بسیاری داشتند که شایسته تقدیر است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: ثبت نام در استان فارس در راستای شعار کشوری نصیب برابر آموزشی، نظارت همگانی گام بر می‌دارد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

والدین دانش آموزان فقط هزینه کتاب و بیمه را به مدرسه پرداخت کنند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید