ارائه صد درصدی خدمات 23 گانه آبفا به صورت غیر حضوری

در منطقه نجف آباد در 4 شهر و 5 روستا در منطقه نجف آباد، خدمات 23 گانه آبفا به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

ارائه صد درصدی خدمات 23 گانه آبفا به صورت غیر حضوری

به گزارش اقتصاد اینده : مدیر آبفا نجف آباد گفت: از ابتدای سال جاری با متمرکز شدن ادارات آبفا در مرکز نجف آباد، خدمات ازطریق سامانه 1522 و دفاتر پیشخوان در اختیار مردم منطقه نجف آباد قرار می گیرد.

جواد کاظمی افزود: در حال حاضر  15 دفتر پیشخوان دولت در سطح شهرها و روستاهای منطقه نجف آباد خدمات آبفا را به مردم ارائه می دهند که این امر با همکاری شورای شهرها و دهیاری ها در روستاها عملیاتی شده است.

وی هدف از اجرای طرح را سرعت بخشیدن خدمات به مردم دانست و اظهار داشت: این پروژه به منظور  ارائه سریع خدمات و انجام کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در ادارات اجرایی شده که استقبال قابل توجه مردم منطقه را به همراه داشته است.
مدیر آبفا نجف آباد به دستاوردهای اجرای این طرح پرداخت و تصریح کرد: کاهش محسوس مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات ،کاهش ترددهای غیرضروری شهری و ترافیک ، افزایش سرعت و دقت رسیدگی به امور مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، افزایش سلامت اداری و کاهش فساد اداری از طریق شفاف سازی فرآیندهای اداری، فراهم آوردن فرصت های بهتر برای کارمندان در جهت ارتقای علمی و حرفه ای خود  و دسترسی سریع، آسان و به موقع مردم به خدمات مورد نیاز اداری در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و تمامی روزهای سال است.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید