بدون مشاور حقوقی پای هیچ قراردادی را امضا نکنید

بدون مشاور حقوقی پای هیچ قراردادی را امضا نکنید

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : وکیل دادگستری و استاد دانشگاه با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم برای بهره مندی از خدمات حقوقی گفت: توصیه ما به فعالان اقتصادی این است که بدون مشاور حقوقی پای هیچ قراردادی را امضا نکنید.

دکتر حسن فرهودی نیا در سمینار تخصصی تحلیل بازارهای اقتصاد ایران و جایگاه و نقش وکلای دادگستری در بنگاه های اقتصادی اظهار کرد: بنگاه های اقتصادی اگر به لحاظ مالیاتی نیازمند مشاوره از شخص متبحر هستند به لحاظ حقوقی نیز نیازمند مشاوره از کسانی هستند که در بحث های حقوقی تبحر دارند.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ قواعد شکلی دعوایی که علیه شما مطرح می شود اگر قواعد رعایت نشود پیشاپیش باخت است و باید با دقت به این مسائل ورود کنیم.

فرهودی نیا با اشاره به اینکه لازمه ورود سرمایه گذاری به کشور بهره مندی از وکلای مستقل است و این امر میسر نمیشود مگر با وجود یک کانون وکلای مستقل ،که امری شناخته شده در جامعه جهانی است

رییس اسبق کانون وکلای دادگستری استان با اشاره به همت تشکل صنفی اتحاد وکلای آذربایجان ( آوا ) در برپایی همایش های حقوقی و صنفی استان و همچنین دوره های تخصصی گفت: این تشکل از وکلای آگاه و توانمند برخوردار است که این اقدامات ایشان میتواند در کوتاه مدت و بلند مدت به بهره مندی وکلای دادگستری و گسترش ارائه خدمات حقوقی به جامعه هدف شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید