کد خبر: 368672
۰
۰
نسخه چاپی

معاون استاندار اردبیل: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در اردبیل تسریع شود

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، یاسر عبداللهی عابد در نشست با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران باید رویکرد اصلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باشد و دستگاه‌ها باید به‌صورت هماهنگ و منسجم، زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم کنند تا با ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش نرخ بیکاری، زمینه رشد اقتصادی فراهم شود.

وی افزود: کاهش فرآیندهای زائد اداری در صدور مجوزهای کسب‌وکار ضروری بوده و دستگاه‌های اجرایی باید با پایش مستمر طرح‌های اقتصادی در حال اجرا آخرین وضعیت، سرعت اجرا و پیشرفت و مشکلات سرمایه‌گذاران را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: پرداخت تسهیلات با توجه به رسته فعالیت‌های بومی استان اردبیل و با ارزیابی اهلیت سرمایه‌گذاران و متقاضیان تسهیلات، انجام شده و نظارت مستمری نیز همزمان با اعطای تسهیلات انجام می‌شود.

عبداللهی عابد اظهار کرد: در پرداخت هرگونه تسهیلات ارزان قیمت باید اهلیت سرمایه‌گذار لحاظ شود و طبق قوانین، تسهیلات به‌صورت چند مرحله‌ای به صاحبان طرح‌های اشتغال‌زا جهت جلوگیری از هرگونه انحراف و تحقق اشتغال هدف‌گذاری شده، پرداخت می‌شود.

در این نشست پرونده بیش از ۳۰ طرح و واحد اقتصادی که از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند ، بررسی و در خصوص عدم پیشرفت مناسب برخی طرح‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید