کد خبر: 368797
۰
۰
نسخه چاپی

دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۵ جشنواره متنوع برگزار می‌کند

به گزارش خبرنگار ایرنا، سلیمان عباسی روز پنجشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی، جشنواره رویش فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشجویی، جشنواره حرکت (دستاوردهای علمی انجمن های دانشجویی)، جشنواره ایثار و شهادت، المپیاد ملی مهارت و برگزاری مسابقات نشریات دانشجویی و ورزشی و مناظره دانشجویی با موضوع بحث‌های مهارتی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه تکرار و تمرین ضامن ارتقای مهارت در دانشجویان و موفقیت در به دست آوردن فرصت‌های شغلی است، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی با دادن وام، زمینه‌سازی برای کار دانشجویی و مشاوره دانشجویی، از دانشجویان حتی پس از فارغ‌التحصیلی حمایت می‌کند.

او بیان کرد: در سال ۹۹ بیش از ۱۱ میلیارد ریال به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی وام دانشجویی پرداخت شد که این مبلغ در سال ۱۴۰۰ بیش از چهار برابر افزایش یافته و ۴۵ میلیارد ریال رسیده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه ارتقای هویت‌مداری و مسئولیت‌پذیری از اولویت‌های این دانشگاه است، اضافه کرد: مراکز علمی کاربردی و مدرسان در سه محور فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سنجیده می‌شوند.

عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه تربیت کننده منابع انسانی مورد نیاز برای توسعه کشور است، تلاش می‌شود دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر اینکه پویا، چابک و کارآفرین باشد در سطح بین‌المللی نیز فعال باشد و امروز گام‌هایی ارزشمندی در این راستا برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه حیات فعالیت فرهنگی دانشگاه در گرو حضور دانشجو است، گفت: حتی شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه باعث تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و ورزشی دانشگاه علمی کاربردی نشد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته استقبال دانشجویان از برنامه‌های متنوع دانشگاه در حوزه فضای مجازی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی انعطاف‌پذیر است، افزود: ارتقای کیفی و تربیت دانشجویان خلاق و کارآفرین در تمامی زمینه‌های از جمله فرهنگی از اهداف این دانشگاه است.

در این آیین از زحمات دکتر داریوش لطیفی تقدیر و دکتر تورج حسن‌زاده به عنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل معرفی شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید