کد خبر: 368944
۰
۰
نسخه چاپی

شهرک چاپ در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، هاشم اروج زاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از چاپخانه شیران نگار افزود: هم اکنون ۴۲ نفر در این چاپخانه فعالیت دارند و با راه اندازی شهرک چاپ برای بیش از ۵۰۰ نفر فرصت اشتغال فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: در مجموعه جدید چاپ و نشر از تولید مقوا تا چاپ و بسته بندی با تکنولوژی مدرن و استاندارد که قابل رقابت با بازار چاپ و نشر باشد انجام می‌گیرد.

اروج زاده اضافه کرد: مجتمع چاپ و نشر شیران نگار درسال ۱۳۷۰ با یک دستگاه ریسو گراف در یک مغازه کوچک کار خود را شروع کرد و در سال ۱۳۸۴ در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل، کلنگ احداث کاملترین مجموعه چاپ و نشر شمالغرب کشور  به زمین زده شد.

مدیرچاپ و نشر شیران نگار اردبیل ادامه داد: در طول فعالیت خود در چاپ و نشر، سه سال بعنوان کارآفرین نمونه استان و یک سال هم بعنوان کارآفرین نمونه کشور انتخاب شدم.

اروج زاده با بیان اینکه تولید و اشتغال در  مجموعه شیران نگار مورد توجه قرار گرفته است افزود: توسعه کار آفرینی با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان امکان پذیر است.

بهزاد مهدوی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل هم در این بازدید ضمن تشریح آخرین عملکرد این شرکت در حوزه صنایع کوچک، از کسب رتبه برتر کشوری شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: با اقدامات و تلاش‌های انجام شده، این شرکت در سال گذشته در شاخص‌های ابلاغی حوزه صنایع کوچک جزو استان‌های موفق و برتر شناسایی و معرفی شد.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از تولید و اشتغال، خدمات بلاعوض متنوعی به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود که واحدهای تولیدی می‌توانند از این خدمات حمایتی استفاده کنند.

مهدوی این نوع حمایت‌ها را شامل برگزاری تورهای صنعتی، حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی، کمک به رفع موانع تولید و فناوری و ده‌ها حمایت بلاعوض دیگر برشمرد و گفت: امروز شهرک‌های صنعتی به عنوان اصلی ترین ابزار توسعه و اولین محل ورودی سرمایه گذاران به استان آماده ارائه خدمات مختلف به واحدهای تولیدی برای افزایش تولید و اشتغال است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید