کد خبر: 369091
۰
۰
نسخه چاپی

امام‌جمعه بیله‌سوار: دشمن از قدرت معنوی اهل بیت (ع) هراسان است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز عبادی _ سیاسی جمعه در مصلای بیله سوار به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: محبوبیت، خدمت، عظمت و قدرت معنوی اهل بیت (ع) از اشارات مقام معظم رهبری در خصوص نقش تاثیرگذار آنان بود که بزرگترین سرمایه برای انقلاب و نظام اسلامی است و در سایه خون پاک شهدا تا به امروز در جریان است.

وی تصریح کرد: مکتب اسلام بحمدلله در دنیا به الگوی برتر تبدیل شده و در مقابل استکبار و تمام زورگویان عالم ایستاده است و دشمن نیز به همین دلیل، تاکنون به شکل‌های مختلف در حال تضعیف چهره اسلام و ولایت فقیه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیاده‌روی اربعین را بزرگترین رویداد معنوی و مذهبی جهان دانست.

خطیب جمعه بیله‌سوار با اشاره به وارونه‌نمایی و فضاسازی کاذب دشمن در بحث مذاکرات برجامی افزود: در شرایط فعلی، مرکز تصمیم‌گیری ایران است و حرف نهایی و تعیین کننده را ایران مشخص خواهد کرد زیرا دشمن از قبل هم بیشتر زمین‌گیر شده و بی‌اعتمادی آن در طول تاریخ اثبات شده است.

عزیزی در بخش دیگر سخنانش از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیله سوار به خاطر تلاش در جهت جذب اعتبارات عمران و آبادانی مبلمان شهری قدردانی کرد و تسریع در روند آسفالت معابر و خیابان‌ها را خواستار شد.

بیله‌سوار در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید