امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 369403
۰
۰
نسخه چاپی

فرماندار دماوند: تامین امکانات و زیرساخت ها در طرح مسکن ملی مدنظر قرار گیرد

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی روز شنبه در جلسه شورای نهضت ملی مسکن اظهار داشت: جهش تولید نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم برای خانه‌دار شدن مردم است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: طرح جهش مسکن ملی مربوط به یک ارگان و اداره خاص نبوده بلکه یک وظیفه همگانی است و همه دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان باید با تمام ظرفیت برای تسریع در ایجاد جهش ملی مسکن اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان باید خود را در این مورد دغدغه مند بدانند و در این راستا هیچ قصوری از دستگاههای مرتبط با اقدام ملی مسکن در شهرستان دماوند پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه فعال شدن بخش مسکن در کشور علاوه بر خانه دار شدن اقشار کم درآمد موتور محرکی برای اشتغالزایی است، گفت: ساخت مسکن در بافتهای فرسوده از اولویت های دولت و قانون جهش تولید مسکن یک اقدام انقلابی و ارزشمند است که باید از سوی تمام نهادها و ادارات مرتبط با آن مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: در اجرای فازعملیاتی مسکن ملی، کار باید به صورت کاملا کارشناسی انجام شود و تمامی سرانه ها و زیر ساختها شمال فضای آموزشی، فرهنگی، درمانی، ورزشی، انتظامی و... پیش بینی شده تا کاستی ها و اشکالات موجود در طرح مسکن مهر در مسکن ملی مشاهده نشود.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به ایجاد آرامستان مرکزی در شهرهای دماوند آبسرد گفت: پیگیری های لازم جهت عملیاتی شدن ساخت آرامستان در شهرهای دماوند و آبسرد انجام شده است و در این راستا عملیات احداث فاز اول آرامستان در شهر دماوند به مساحت ۱۰ هکتار و در شهر آبسرد به مساحت ۴ هکتار آغاز خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه این جلسه موضوع تخصیص زمین جهت احداث فضای فرهنگی و ورزشی در روستاهای شهرستان و برخی از واحد های تولیدی خانگی درشهرستان دماوند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید