کد خبر: 370043
۵
۱
نسخه چاپی
حامد بشارت،مدیر مسئول مرکز آموزش های تجسمی دریا :

هنرمندان یکی از اجزاء مهم جامعه هستند

هنرمندان یکی از اجزاء مهم جامعه هستند

حامد بشارت از طرف کل آموزشگاه های استان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد تشکر می کنم چرا که در دوران کرونا از هنرمندان حمایت بسیاری داشتند. هنرمندان قشر ضعیف و آسیب پذیری هستند . در مبحث فرهنگ و هنر در جامعه بسیار مهم هستند بنابراین باید به آنها توجه و اهمیت بیشتری داده شود.

ایشان افزودند:اهمیت به لحاظ این که هنرمند وابسته به هیچ ارگانی نیست که حقوق و مزایا داشته باشد. من تقاضا دارم مشکلاتی که برای بیمه هنرمندان وجود دارد در پروسه کاغذ بازی قرار نگیرد و راحت تر نسبت به بیمه آنها اقدام شود.

بشارت گفت :مدیرمسئولی که در این حوزه فعالیت دارد باید بتواند تسهیلات را به راحتی دریافت کند و حمایت در این زمینه باید از سمت وزارتخانه باشد. همچنین باید به مراکز فاقد مجوز که قارچ گونه رشد کرده اند توجه شود و بستر لازم برای دریافت جواز آنها فراهم شود تا سطح آموزش ارتقاء یابد. متاسفانه زندگی مادی هنرمندان پیشرفتی ندارد.

حامد بشارت افزود:فاکتورهای بسیار مهمی در کار ما وجود دارد، زمانی که یک هنرمند به درجه ای از دانش، تجربه و تخصص می رسد خود را ملزم به تاسیس آموزشگاه می کند. صرف داشتن جواز برای مدیر کافی نیست بلکه باید بتواند از آن استفاده کرده و بهره برداری لازم را انجام دهد. بنابراین باید سطح کیفیت آموزش را ارتقا داد. زمانی که یک هنرمند بحث مالی را در نظر بگیرد،باعث می شود که سطح کیفیت کار افت کند. زمانی که سطح کیفی پایین بیاید امکان رشد و پیشرفت وجود ندارد. بنابراین باید مبحث مادیات را درجه دوم قرار دهد.در آموزشگاه باید از اساتید سطح بالا استفاده و کمک بگیرد و متد آموزشی نیز باید در سطح بین المللی باشد تا کیفیت آموزش ارتقاء یابد.

۱ دیدگاه

 
ru
ناشناس | ۱ سال پیش
بسیار دقیق و شایسته توضیح دادن اقای یشارت یک استاد بسیار با اخلاق هنرمندیست
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید