کد خبر: 370102
۰
۰
نسخه چاپی

معاون وزیر راه: ۹۰ درصد اتوبوس های کشور برای انتقال زوار در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش امانی روز دوشنبه در نشست ساماندهی پایانه برکت با حضور معاون وزیر نیرو، استاندار ایلام و جمعی از مدیران استان اظهار داشت: از امروز شیب ورود زوار از طریق مرزها به ویژه مرز مهران تند  می شود و اولویت نخست ما انتقال زوار از مرز مهران به شهرهای مبدا بوده که برای این مهم برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس روز گذشته وارد مهران شد و از امروز و اولویت نخست ما  مهران و بعد آن مرز شلمچه و سپس سایر مرزها است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: همه تلاش خود را برای رضایتمندی زائران از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت به شهرهای مبدا را بکار خواهیم گرفت.

امانی گفت: از امروز ظهر ۹۰ درصد اتوبوس ها که برای انتقال زوار از مهران به مبدا در نظر گرفته شده است به مهران خواهند آمد.

وی ادامه  ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه محورهای مواصلاتی حوزه اربعین هزینه شده است و تلاش داریم که پس از اربعین نیز این تلاش ها برای تکمیل زیرساخت ها استمرار داشته باشد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد می‌کنند.

مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی‌ترین گذرگاه زمینی کشور است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید