کد خبر: 371821
۰
۰
نسخه چاپی

۴۰ خدمت غیرحضوری توسط تامین اجتماعی قم ارائه می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: بیش از ۴۰ خدمت غیرحضوری توسط تامین اجتماعی قم ارائه می‌شود که در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس es.tamin.irقابل دسترسی و دریافت می‌باشد.

 ۴۰ خدمت غیرحضوری توسط تامین اجتماعی قم ارائه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، استقبال مردم استان از دریافت خدمات تامین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری در قم را خوب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون فقط در بخش عقد قرارداد، ۵۰۹۷ نفر به‌صورت غیرحضوری با این اداره کل در قالب بیمه‌های مشاغل آزاد و اختیاری قرارداد بسته و بیمه پرداز اصلی سازمان شده‌اند.

وی دلیل استقبال مردم را اطلاع‌رسانی گسترده و همچنین آسانی ارائه و دریافت خدمت در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

وی با بیان این‌که مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ نیز آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به مردم است، اضافه کرد: تمام این زیرساخت‌ها به‌منظور حفظ سلامتی مردم و مخاطبان تامین اجتماعی آماده شده و دیگر برای دریافت خدمات ۴۰ گانه نیاز به مراجعه حضوری نیست.

عاشوری تاکید کرد: کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند بدون خروج از منزل، هم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir و هم از طریق سامانه تلفنی۱۴۲۰ تمام درخواست‌های خود را از تامین اجتماعی استان قم به ثبت برسانند و پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مخاطبان تامین اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به شماره ۱۴۲۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

به گفته وی،‌ اداره کل تامین اجتماعی استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

  •  

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید