با حکم سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد؛

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان معرفی شد

در مراسمی عباسعلی زارعان قائم مقام سابق کمیته امداد استان اصفهان تکریم و قائم مقام جدید این نهاد معرفی شد.

 قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان معرفی شد

به گزارش  اقتصاد اینده به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، در این مراسم با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، شورای مدیران امداد استان اصفهان و روسای ادارات این نهاد در شهرستانها، از زحمات "عباسعلی زارعان" قدردانی و "نبی اله اله دادی" به عنوان قائم مقام جدید معرفی شد.

نبی اله اله دادی پس از خدمت در سمت های رئیس اداره مالی ذیحسابی، رئیس اداره تدارکات، مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، با حکم سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، قائم مقام این نهاد در استان اصفهان شد.

متن حکم انتصاب به شرح زیر است:

(برادر ارجمند جناب آقای نبی اله اله دادی

سلام علیکم

با استناد به بند(۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده قبلی و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم استان، به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان قائم مقام استان اصفهان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می نماید.

براین اساس انتظار می رود با بازشناسی ظرفیت های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه  ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف، تجمل گرایی، با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) و با بهره گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.)

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات ارزنده عباسعلی زارعان نیز قدردانی شد.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید