کد خبر: 372203
۰
۰
نسخه چاپی

افتتاح سرای محله حصارک با حضور معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج

 

به گزارش اقتصاد اینده :جناب اقای محسن برجی در آئین افتتاح و بازگشایی سرای محله حصارک بالا  که در سه راه پست خانه،بلوار آزادی،بالاتر از خیابان شهدا برگزار شد، با بیان اینکه از مولفه های یک شهر توسعه یافته مشارکت های اجتماعی و افزایش دخالت های مردمی است، گفت: در این کار مدیریت امور با مردم اهمیت بالایی دارد.
وی در ادامه افزود: زمانی کارها و پروژه هایی در سطح یک محله یا منطقه شهری موثر و مورد رضایت شهروندان است که برنامه ها را با مشارکت مردم و دخالت نظر آنها پیاده سازی کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج  با بیان اینکه امروز سیاست اصلی شورای شهر و شهردار کرج نیز بر پایه مشارکت های مردمی است، گفت: سازمان فرهنگی شهرداری کرج ناظر بر اجرای سرای محلات را در نقاط مختلف شهر کرج می باشند.
عنوان کرد: سرای محلات محل امن و مرکز حضور اجتماعی و پیاده سازی دیدگاه های مردمی و مشارکت آنها است. 
وی با اشاره به اینکه سراهای محله می تواند در رفع گره ها و مشکلات موجود در محلات تاثیرگذار باشد، بیان کرد: در  شهرهای توسعه یافته امروزی مشارکت های مردمی و حضور ساکنان محلات در تصمیم گیری ها بیشتر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: حضور مردم در اماکن اجتماعی در کنار همکاری و مشارکت سمن ها و انجمن های شهری و محلی موجب سرزندگی شهرها و تاثیر گذار در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات یک شهر است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید