معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اعلام کرد:

تولید ۱۴۰ گزارش تصویری از پروژه‌های شهری با عنوان «در جریان باشیم»

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از تولید ۱۴۰ گزارش تصویری از پروژه‌های شاخص شهری با عنوان «در جریان باشیم» خبر داد و گفت: تعداد ۵۰ عدد از این تولیدات رسانه‌ای در اقدامی جهادی تنها طی ۲ ماه، تصویربرداری و تولید شده است.

تولید ۱۴۰ گزارش تصویری از پروژه‌های شهری با عنوان «در جریان باشیم»

به گزارش اقتصاد اینده به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدحسن مردانی با اعلام این خبر گفت: اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص پروژه‌های شهری باعث می‌شود که مردم به عنوان چشم بیدار و ناظر دستگاه‌های اجرایی نسبت به اتفاقاتی که در شهر رخ می‌دهد، مطلع باشند و با همراهی و مشارکت آنها، اجرای پروژه‌ها روند آسانتری به خود بگیرد.

او افزود: با عنایت به ضرورت اطلاع رسانی دقیق و مستمر به شهروندان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان طی دو ماه اخیر در راستای معرفی پروژه‌های شاخص شهری در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی نسبت به تولید حدود 50 گزارش تصویری یک دقیقه‌ای با عنوان «در جریان باشیم» اقدام کرده است.

مردانی با بیان اینکه این پروژه‌ها مربوط به مناطق پانزده‌گانه، سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری اصفهان است، خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها نیز مانند حلقه چهارم حفاظتی یا خط دوم قطار شهری، پروژه‌های شاخصی شهری است که همگی به دقت تصویربرداری شده و میزان پیشرفت کار در آنها مشخص شده است.

معاون برنامه ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان طراحی و تولید گزارش‌های تصویری «در جریان باشیم» را منطبق با ذائقه رسانه‌ای امروز جامعه دانست و تأکید کرد: تلاش کردیم تا این تولیدات با توجه به مدیوم‌ها و فضاهای رسانه‌ای جدید تهیه شود تا هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار دهد و هم امکان نشر گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی وجود داشته باشد.

وی محتوای این گزارش‌ها را شامل توضیحات مدیران شهری و پخش تصاویر میدانی از روند پیشرفت پروژه‌ها دانست و تأکید کرد: مدیران شهری، مدیرانی جهادی و درصحنه هستند و از این رو، در هر گزارش، مدیر منطقه یا سازمان مربوطه با حضور میدانی در پروژه، به صورت عینی و ملموس به تشریح جزییات آن پروژه و میزان پیشرفت آن پرداخته است.

مردانی با بیان اینکه پیش از این نیز در ایام پاییز و زمستان سال گذشته حدود 90 آفیش با محوریت معرفی پروژه‌های شاخص شهری صورت گرفته است، تصریح کرد: این تولیدات تصویری که تعداد آن، به ۱۴۰ عدد می‌رسد، در کنار تبلیغات محیطی که با محوریت پروژه‌های شاخص شهری در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب شده و همچنین اخباری که به صورت مستمر در جراید و خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود، تلاش می‌کند شهروندان را در جریان مهمترین رخدادها و برنامه‌های مدیریت شهری قرار دهد.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان یادآور شد: برنامه رادیویی «صدای شهر» نیز با حال و هوایی جدید، همه روزه مهمترین رخدادهای شهری را در قالب 7 بخش 10 دقیقه‌ای منتشر می‌کند و شهروندان را در جریان آخرین رخدادها و پروژه‌های شاخص شهر قرار می‌دهد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید