کد خبر: 372467
۰
۰
نسخه چاپی

تفاهم‌نامه همکاری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و بانک تجارت امضا شد

به گزارش ایرنا از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، «محمدحسین مقیسه» مدیرعامل این صندوق در این نشست گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری بانک تجارت تامین مالی صنایع کوچک در کشور را تسهیل کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: بانک تجارت، بانک تخصصی با گستردگی شعب در سراسر کشور به شمار می‌آید که در حوزه تامین مالی صنایع کوچک نقش بسیار ارزشمندی را ایفا می‌کند و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با صدور ضمانت‌نامه اعتباری می تواند نقش موثری در تسیهل تامین مالی این مشتریان ایفا کند.

«هادی اخلاقی»، مدیرعامل بانک تجارت نیز افزود: مشتری اصلی بانک تجارت کسب و کارها هستند، به‌طوری که می‌توان گفت ۷۰ درصد مشتریان بانک را کسب و کارها تشکیل داده‌اند و فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد مشتری شخصی بانک هستند.

وی بیان‌داشت: بانک تجارت در کنار صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک می‌تواند تولید شغل و کارآفرینی انجام دهد و در قالب صدور ضمانت نامه یا در مسیر فرایند سرمایه‌گذاری و رسیدن به مرحله تولید پشتوانه‌ای برای حمایت از تولید باشد.

شایان ذکر است ضمانت‌نامه‌های اعتباری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال و با هدف تامین کسری وثایق صنایع کوچک نزد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری نقش بسیار مهمی در تسهیل تامین مالی این صنایع دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید