اجرای پویش شورعاطفه ها تلاشی برای کاهش دغدغه تحصیل فرزندان تحت حمایت

پویش شورعاطفه ها با هدف کاهش دغدغه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان و مساعدت خیران، از مردادماه آغاز شده و تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

اجرای پویش شورعاطفه ها تلاشی برای کاهش دغدغه تحصیل فرزندان تحت حمایت

به گزارش  اقتصاد اینده به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از مسیرهای قطع زنجیره فقر، کسب علم و دانش و تکمیل مراحل تحصیلی و علمی است، ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار دانش آموز و ۲ هزار و ۹۳۶ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد با مساعدت حامیان و خیران استان درحال ادامه تحصیل هستند.

زارع با بیان اینکه امسال پویش شورعاطفه ها از مردادماه آغاز شده است، اظهار داشت: ۳۱ شهریورماه بیش از ۳۶۰۰ پایگاه مستقر در میادین و معابر اصلی شهر، مساجد، پایگاه های بسیج، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد همچنین یکم مهرماه در مصلی های نماز جمعه، آماده دریافت احسان خیران هستند.

وی اجرای پویش شور عاطفه ها با شروع سال تحصیلی جدید را تلاشی برای کاهش دغدغه تحصیل فرزندان تحت حمایت مطرح کرد و افزود: حامیان نیکوکار نیز در این ایام با اهدای بسته های لوازم التحریر، هدایای نقدی و غیرنقدی، بستر لازم را برای ایجاد شرایط مناسب تحصیلی فرزندان معنوی خود فراهم می سازند.   

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از عموم مردم نیک اندیش برای مشارکت در پویش شور عاطفه ها، گفت: هم استانی های خیر می توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یا شماره گیری #۱۰۳۱۸۸۷۷* هدایای نقدی خود را برای کمک به نیازمندان در سال تحصیلی جدید واریز و یا با مراجعه به پایگاه ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سطح استان و اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود، دغدغه خانواده های نیازمند را کاهش دهند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید