کد خبر: 372501
۱
۰
نسخه چاپی

پیام تبریک مدیریت شهری چهارباغ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس چگینی نژاد سرپرست شهرداری چهارباغ در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان سرافراز میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفتند.

 پیام تبریک مدیریت شهری چهارباغ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

البرز - فراهانی - اقتصادآینده:

 متن پیام به شرح زیر می باشد:
 
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
 هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت ، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا ، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه امام (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملتها و نهضتهای آزادی بخش جهان گردیدو اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلف خمینی کبیر (ره) ، حضرت آیت ا... امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان ، می رود تا به اوج قله سعادت فایق آید..
 بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.
ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و امام شهدا: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی تبریک عرض نموده، یاد و خاطره همه ایثارگران ، جانبازان و رزمندگان را گرامی می داریم و به روان پاک شهداء درود می فرستیم.
 سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و استقرار عدالت مهدوی در جهان، سر بلندی و عزت اسلام و مسلمین را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید