کد خبر: 373134
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب:اقدامات اغتشاشگران را محکوم می‌کنیم

به گزارش روز شنبه ایرنا، سردار احمد خادم سید الشهدا در نشست خبری بیان کرد: اینها افرادی هستند که آن سوی مرز به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه ما هستند و بر نمی‌تابند که تجمعی مثل اربعین در کربلا برگزار شود. حتی دیدیم که رییس جمهور در سازمان ملل عکس حاج قاسم سلیمانی را بالا می‌برد و می‌گوید کسانی که حاج قاسم را ترور کردند، از بین می‌بریم و دشمنان که بر نمی‌تابند، می‌خواهند در داخل کشور مشکلاتی ایجاد کنند، در حالی که نمی‌توانند، و جامعه ما با وحدت و همدلی به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد.

وی در ارتباط با حوادث اخیر کشور گفت:در بررسی‌هایی که از اقدامات برخی افراد که در چند روز گذشته در کل کشور با آن روبه رو بودیم، متوجه شدیم که این افراد نه ضد انقلاب و نه سیاسی بودند، آنها افرادی در سنین ۱۵ تا ۲۰ سال بودند. وی ادامه داد: متاسفانه در حوادث اخیر نزدیک به ۶۰ دستگاه آمبولانس به آتش کشیده شد، در حالی که در هیچ مجمع بین‌المللی و حتی میدان جنگ، حق زدن آمبولانس وجود ندارد اما متاسفانه اراذل و اوباش سواستفاده می‌کنند و اقدام به آتش زدن آمبولانس‌ها و وارد کردن خسارت به اموال عمومی می‌کنند که این‌کارها به سود جامعه نیست و هزینه‌ای به جامعه تحمیل می‌کند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و شهیدانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردیم برای اسلام و ایران و خوزستان و مردم بود تا به نوامیس و شهرهای ما تعدی نکنند آن هم در حالی که دنیا بسیج شده بود، خوزستان و کشور ما را صاحب شوند اما با حضور مردم و نیروهای مسلح نتوانستند. امروز هم ما به عنوان سپاه پاسداران اسلامی، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی برای برقرای امنیت و آسایش مردم حاضر هستیم، کتک و تیر بخوریم و کشته شویم.

وی افزود: ‌آنها که امروز به خیابان‌ها آمدند را مردم و جوانان عزیزمان نمی‌دانیم بلکه اراذل و اوباشی هستند که آمبولانس آتش می‌زنند. البته خدا را شاکریم که مردم و جوانان ما خط خود را از اراذل ، اوباش و ضد انقلابی‌ها جدا کردند و شاهد تجمع خوبِ مردم بعد از نماز جمعه بودند و قرار است امروز هم در اهواز تجمع صورت گیرد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در ادامه با بیان اینکه برای امنیت در خوزستان، یگانی در مرز مستقر داریم، بیان کرد: در بحش محرومیت زدایی خوزستان اقداماتی همچون لایروبی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر در هشت سال گذشته، انجام دادیم که هم در کیفیت و هم کمیت خرما تاثیرگزار بوده است.

وی افزود:همچنین ۵۰ هزار متر فنس که تولیدات خودمان است دور نخیلات مناطق محروم آبادان، خرمشهر و شادگان کشیده شد، و چند هزار بسته معیشتی نیز در اختیار مردم این مناطق قرار داده شد.