کد خبر: 373325
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

امام جمعه آبادان:فتنه اغتشاشگران با حضور حماسی مردم خنثی است

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آبادان اظهار داشت:مردم با تمام سختی‌ها هرگز برای آسیب به کشور پا به میدان نمی‌گذارند و همواره از نظام و کشور پاسداری می‌کنند.

وی به حضور مردم در چند روز گذشته به منظور محکوم کردن فتنه‌ و اغتشاش برخی از عناصر فریب خورده خارجی اشاره کرد و بیان داشت:مردم آبادان روز جمعه با حضور در راهپیمایی نشان دادند که به ارزش های انقلاب پایبند هستند.

حجت‌اسلام غبیشاوی گفت:وقتی قرآن و پرچم کشور آتش زده می‌شود، شعارهای هنجارشکن نسبت به اصل دین سر داده می شود و نمادها و شخصیت‌های انقلاب و اسلام هتک حرمت می‌ شوند، روشن است که اینگونه هیاهو از سوی مردم پذیرفته نیست.

وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: مردم و هیات‌های مذهبی آبادان همه سال در سالروز شهادت امام رضا(ع) به سمت قدمگاه امام هشتم در این شهر حرکت می‌کنند که مردم آبادان در  این مراسم نیز بار دیگر اقدامات اغتشاشگران را محکوم خواهند کرد.

امام جمعه آبادان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها را  رکن فرهنگی کشور معرفی کرد و بیان داشت:برای بیان واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت‌های کشور باید از ظرفیت فرهنگی بیشتر استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم در آیین ژیاده روی اربعین حسینی گفت:موکبداران حسینی در شلمچه در رفت و برگشت زائران خدمت رسانی مناسبی انجام دادند که جای تقدیر دارد.