کد خبر: 373437
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

استاندار کرمانشاه: مردم استان در استقبال از زائران اربعین خوش درخشیدند

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «بهمن امیری مقدم» در آیین بزرگداشت دهه آخر ماه صفر، هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی که با حضور حضرت آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان افزود: امسال مرز بین المللی خسروی به عنوان راه اربعین، دروازه کربلا و مسیر ولایت، به برکت عنایت امام رضا علیه السلام بازگشایی شد.

وی ادامه داد: مسیر خسروی امسال یکی از منظم‌ترین و بهترین مرزهای فعال در ایام اربعین بود و زوار حسینی با بهره مندی از خدمات دهی مناسب و یک نظم مثال زدنی، از طریق این مرز عازم زیارت عتبات عالیات و شرکت در آیین اربعین شدند.

امیری مقدم با تاکید بر اینکه ظرفیت تردد مسافر و زائر در خسروی فراتر از شرایط فعلی است، تاکید کرد: با توجه به رضایت زوار حسینی از مرز خسروی، پیش بینی می کنیم سال آینده شاهد استقبال گسترده‌تری از این مرز باشیم و از هم اکنون باید برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم را داشته باشیم.

 استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از همه کسانی که در ایام اربعین حسینی در خدمت عاشقان اباعبدالله علیه السلام بودند؛ تشکر کرد و گفت: همه کرمانشاهیان از هر مذهب و آیین در ایام اربعین در حال سبقت گرفتن از یکدیگر برای خدمت به زوار حسینی بودند و  بسیار خوش درخشیدند.

امیری مقدم عنوان کرد: مجموعه علوم پزشکی، پزشکان و پرستاران و فوریت های پزشکی از جمله بخش‌هایی بودند که در خدمت به زوار حسینی خوش درخشیدند که جای تقدیر بسیار دارد. البته در این زمینه سپاه و ارتش هم با برپایی بیمارستان صحرایی نقش بارزی ایفا کردند که از آنان هم تقدیر می کنم.