کد خبر: 373493
۰
۰
نسخه چاپی

ترافیک در محور بجنورد-جنگل گلستان سنگین است

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پایان تعطیلات به مناسبت روزهای پایان ماه صفر و بازگشت زائران از مشهد مقدس تردد مسافران در محور بزرگراهی فاروج تا جنگل گلستان سنگین است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از رانندگان انتظار می رود با حوصله برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: تردد رانندگان نفتکش در شب ممنوع است و به رانندگان این ناوگان توصیه می شود به نکات امینی و قوانین راهنمایی و رانندگی به جد توجه داشته باشند.

سرهنگ اسپیدکار خاطرنشان کرد: با توجه به آمار بالای تصادفات در ورودی شهرها، از رانندگان انتظار می رود در ۳۰ کیلومتری شهرها احتیاط لازم داشته باشند. 

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تصادفات در جاده ها مربوط به به واژگونی خودروها است گفت: علت واژگونی خودروها خستگی ناشی از خواب آلودگی است از این رو  رانندگان پس از هر ۲ ساعت رانندگی، خودرو را متوقف کرده و به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ترافیک در جاده های استان، ۵۵ تیم پلیس راه برای تامین و ارتقای ایمنی تردد در محورهای مختلف مشارکت دارند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بار دیگر تاکید کرد: رانندگان از شتابزدگی خودداری کرده و با حوصله برانند.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید