کد خبر: 373498
۰
۰
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب : اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا شامگاه سه شنبه در یادواره سرداران و یک هزار و ۵۲۴ شهید تیپ ۴۸فتح  در یاسوج، یکی از دلایل موفقیت کشور ایران در دفاع مقدس را تبعیت جوانان از امام (ره) عنوان کرد که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از اسلام و کشورمان دفاع جانانه کردند.

وی تاکید کرد: شهدا برای رضای خدا فرمان امام شان را گوش کردند و به تکلیف شان عمل کردند و امروز ما همچون شهدا باید به تکلیف خود عمل کنیم.

جمهوری اسلامی ایران هفتمین قدرت جهانی

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با تشریح و مقایسه توان نظامی و امکاناتی دوران دفاع مقدس و امروز نیروهای مسلح کشور مان اظهار داشت: در اوایل انقلاب مهمات کم بود اما اینک بهترین آموزش های دفاعی در کشور وجود دارد و وضع به کلی از لحاظ تجهیزات و نیروها تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس عملیات های بزرگ و مهمی بیش از ۱۲۰ کیلومتر همچون بیت المقدس، فتح المبین، طریق القدس، وامت الائمه داشته و موفق بوده و امروز با تجربیات گذشته و توان بالای بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به لحاظ دارا بودن تجهیزات به روز همچون پهباد و موشک هفتمین قدرت جهان است.

سخنان مقتدرانه رییس جمهور در نیویورک

سردار خادم الشهدا به سخنان مقتدرانه رییس جمهور در سفر به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و اظهار داشت : آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوربا نشان دادن عکس حاج قاسم سلیمانی به دشمنان ثابت کرد کسانی که حاج قاسم را به شهادت رسانده اند به سزای اعمالشان خواهند رسید. 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب : اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست

وی عنوان کرد: هنگامی که رئیس جمهور ایران قرار بود سخنرانی اش آغاز شود برخی از روسای جمهور دیگر کشورها می خواستند بر علیه وی هجوم بیاورند اما سخنان شجاعانه آیت الله رئیسی ورق را به هم زد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید