کد خبر: 373502
۰
۰
نسخه چاپی

پذیرایی از ۵۶ هزار زائر حرم رضوی در خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موکب‌ها در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده سیدعلی نهبندان، امامزادگان باقریه بیرجند، امامزاده زید قاین و امام رضا(ع) در  شهر خضری دشت بیاض در حال پذیرایی از زائران حرم رضوی هستند.

وی بیان کرد: در این موکب‌ها ۱۰۰ خادم، خدماتی از جمله اطعام، پخت نان و خدمات پزشکی به زائران امام هشتم ارائه می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد موکب‌ها به هفت مورد افزایش یافته است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های استان در دهه آخر ماه صفر پذیرایی از زائران پاکستانی عازم مشهد مقدس است که تاکنون بیش از ۴۱۴ نفر از خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: این موکب‌ها تا بعد از بازگشت زائران ایرانی و پاکستانی دایر خواهند بود تا نسبت به ارائه خدمات پزشکی و پذیرایی زائران اقدام شود.

حجت‌الاسلام بخشی‌پور عنوان کرد: زائران پاکستانی از مرز چابهار و میرجاوه وارد کشور می‌شوند و سپس با اتوبوس‌های ایرانی جا به‌جایی آنان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، یادآور شد: همچنین در هشت بقعه متبرکه استان عزاداران اطعام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: چهار مبلغ و روحانی از استان قم و ۱۰ مبلغ بومی استان در این برنامه‌ها فعالیت می‌کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید