امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردار اصفهان در گفتگو با رادیو:

مردم و کسبه‌ی شهر، برای پیرایش اصفهان، به کمک مدیریت شهری بیایند

شهردار اصفهان صبح روز شنبه 23 بهمن‌ماه در گفتگو با شبکه رادیویی اصفهان از آمادگی همه بخش های شهرداری اصفهان برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان در آستانه ایام نوروز خبر داد.

مردم و کسبه‌ی شهر، برای پیرایش اصفهان، به کمک مدیریت شهری بیایند

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده در ابتدا ضمن تشکر از مردم اصفهان برای حضور پرشور در برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر و به ویژه جشن بزرگ «به قامت پرچم» که شب ۲۲ بهمن‌ماه در ضلع جنوبی پل خواجو و در جوار رودخانه جاری زاینده رود برگزار شد، گفت: حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که آنها علیرغم همه فراز و نشیب ها و کاستی‌ها، پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند و با کسی مماشات ندارند؛ چه با دشمنان خارجی و چه برخی کارگزاران داخلی که کم کاری و کارشکنی می‌کنند.

وی همچنین از کارکنان شهرداری اصفهان که همه تلاش خود را در جهت طراحی و اجرای ویژه برنامه های دهه فجر به کار گرفتند، تشکر کرد و افزود: از دهه فجر به خوبی و شادی عبور کردیم و اینک به استقبال آماده سازی شهر برای نوروز می‌رویم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهروندان نقش مهمی در کمک به شهرداری برای پیرایش و نظافت شهر دارند، تاکید کرد: از یک سو نظافت و تمیزی، ریشه ای قوی در فرهنگ ما دارد و از سوی دیگر همه ساله در آستانه سال نو، سنت زیبایی به نام خانه تکانی داریم که براساس آن، برای نظافت محیط اطرافمان اقدام می کنیم. بنابراین از مردم عزیز خواهش می کنم به کمک ما بیایند تا با همراهی هم این سنت خوب ایرانی را در شهر اجرا کنیم.

او از تدارک برنامه هایی مفصل در آستانه ایام نوروز برای پیرایش و آرایش شهر از سوی شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: شهرداری فقط می تواند به فضاهای عمومی شهر رسیدگی کند و بنابراین درخواست من از شهروندان عزیز این است که هرکس از محل سکونت و از محل کار خود این پیرایش را آغاز کند و اگر عنصر اضافه ای در اطرافش وجود دارد که با حدف آن، به آرامش شهر کمک می‌شود، نسبت به این امر اقدام کند.

قاسم زاده اضافه کرد: به خصوص مغازه داران و کسبه عزیز که با برداشتن سد معبر و موانع عبور مردم و پیرایش اطراف مغازه خودشان می‌توانند در مسیر داشتن شهری زیباتر به همه ما کمک کنند.

شهردار اصفهان همچنین از اعلام آمادگی تعدادی از هنرمندان برای زیباسازی شهر اصفهان در آستانه ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی را برای نوروز تدارک دیده ایم که به تدریج اعلام می‌شوند. امید است که با کمک مردم و جمعی از هنرمندان که آمادگی خود را برای زیباسازی شهر اعلام کرده اند، بتوانیم شهر متفاوتی را در آستانه سال جدید رقم بزنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید