کد خبر: 204191
۰
۰
نسخه چاپی

نفوذ بیگانه در منابع تصمیم سازی کشور مردم را دچار مشکل کرده است

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای عشایر خراسان جنوبی در شهرستان زیرکوه، اظهار کرد: انسان باید برای عمر خود تنها با خداوند متعال معامله کند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال عمر انسان را به گرانترین قیمت ها می فروشد، افزود: شهدا بسیار عاقلانه و هوشیارانه عمل کردند و عمر خو را به بالاترین قیمت به خداوند متعال فروختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عشایر یک منبعی در ذخایر صداقت ها و ارزش ها است، گفت: دو نعمت فطرت و طبیعت هیچ جایگزینی در دنیا ندارد.

وی با بیان اینکه برای تربیت روح و جان انسان زیرساخت فطرت انسان است، عنوان کرد: مردم در شهرهای بزرگ از نعمت طبیعت محرومند اما عشایر به صورت نسبی از آسیب ها مصونیت دارند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه فطرت بشری و سلامت نفس را می توان در جامعه عشایری مشاهده کرد، بیان کرد: خداوند متعال بسیاری از پیامبران بزرگ خود را در آستانه بعثت به هر نحوی به مناطق عشایری فرامی خواند.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه فرهنگ زشتی ها در جامعه دیده می شود، اظهار داشت: وقتی سخن از فرهنگ لیبرال دموکراسی به میان می آید به این معناست که برای تمامی مسائل روز آفت به وجود می آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اروپا هیچ وقت متمدن نبوده است، افزود: تفکر لیبرال دموکراسی راحتی و دین مردم را می گیرد و شهرها را ویران می کند.

وی با بیان اینکه در هیچ دوره ای بشر دچار چنین آفت بزرگی نشده است، گفت: مبارزه با لیبرال تنها زیرساخت فکری انسان سالم می خواهد که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در این خصوص قوی است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تمام خرابی هایی که موجب نارضایتی مردم می شود کار بیگانه است، عنوان کرد: نفوذ بیگانه در منابع تصمیم سازی کشور مردم را دچار مشکل می کند.

وی با بیان اینکه درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم جمهوری اسلامی ایران کشور را از خطرات نجات می دهد، اظهار داشت: در گام دوم باید به گونه ای باشیم که همه دریچه های نفوذ بیگانه بسته شود و به آرمان ها و عدالت برسیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز باید یزیدهای زمان خود را بشناسیم، بیان کرد: هرجا ترس و طمع وجود داشته باشد همه ارزش ها از بین می رود.

نفوذ بیگانه در منابع تصمیم سازی کشور مردم را دچار مشکل کرده است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید