صعود ایثار شیمیدُر قم به پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم مقتدرانه با عبور از سد تیم هیات مرکزی و کسب سومین برد متوالی به مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.
 

صعود ایثار شیمیدُر قم به پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
 

بسکتبالیست‌های تیم ایثار شیمیدُر قم در پنجمین هفته مسابقات مرحله گروهی فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های ایران در سالن ورزشی جانبازان و معلولین برابر میزبان خود تیم هیات اراک به میدان رفتند و با اختلاف 23 امتیاز حریف را شکست دادند.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم ایثار شیمیدُر قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات با اختلاف 11 امتیاز و نتیجه 70 بر 59 در سالن شهدای بهزیستی قم برابر تیم هیات جانبازان و معلولین اراک به برتری دست یافته بودند، این بار با اختلاف 23 امتیاز و نتیجه نهایی 58 بر 35 تیم هیات اراک را از پیش‌رو برداشتند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با این پیروزی از چهار مسابقه هفت امتیازی و صدرنشین گروه دوم فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران شد و با پایان بازی‌های خود در مرحله مقدماتی، منتظر نتیجه بازی هفته پایانی گروه دوم بین هیات اراک و شهروند آمل و تعیین حریف مرحله پلی آف است.

در مصاف ایثار شیمیدُر قم و هیات اراک، کوارتر نخست با حساب 17 بر 10 به نفع شاگردان جواد شهره‌غلامی رقم خورد و نماینده قم در 10 دقیقه‌ دوم این مسابقه نیز با نتیجه 17 بر 8 به برتری رسید تا نیمه نخست با حساب 34 بر 18 به نفع ایثار شیمیدُر تمام شود و قمی‌ها با خیالی آسوده به نیمه دوم بروند.

در کوارتر سوم نیز تیم ایثار شیمیدُر قم با نتیجه 15 بر 8 به برتری رسید اما کوارتر سوم با تساوی 9 بر 9 پایان یافت و سرانجام این نماینده قم بود که 58 بر 35 به برتری رسید و بدین ترتیب سومین پیروزی متوالی خود را در مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران کسب کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید